Werkdagen vóór 15.00 besteld, volgende werkdag in huis

Fuente krijgt een nieuwe identiteit!


Voor merken is het belangrijk om zich aan te passen aan de markt, te groeien en te evolueren. Fuente, een toonaangevend merk in haarverzorging, heeft dit principe omarmd en kondigt met trots haar nieuwe identiteit aan: Fuente Dutch Wellness.

Duurzaamheid

Fuente heeft altijd prioriteit gegeven aan kwaliteit en duurzaamheid, maar met haar nieuwe identiteit wil Fuente dit naar een nog hoger niveau tillen. Nu is álles recyclebaar, van de verpakkingen tot de kleinste onderdelen van de producten. Door volledig over te stappen op recyclebare materialen toont Fuente Dutch Wellness zijn toewijding aan een duurzamere toekomst, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de producten.

Fuente Dutch Welness

 

Verbeterde ingrediënten

Het team achter Fuente Dutch Wellness heeft niet alleen aan de verpakking gedacht; ook de ingrediënten zijn opnieuw onder de loep genomen. Na een uitgebreid onderzoek zijn alle ingrediënten van de producten verbeterd voor het beste effect op jouw haar en een minimaal effect op het milieu. Elk product is samengesteld met de fijnste, meest duurzame ingrediënten.

Fuente Dutch Welness

Je favoriete producten in een nieuw jasje

Voor de trouwe fans van het merk is er goed nieuws: alle productlijnen die je kent en liefhebt van Fuente blijven bestaan in de nieuwe Fuente Dutch Wellness identiteit. Maak je dus geen zorgen, je favoriete producten gaan nergens heen; ze krijgen simpelweg een nieuwe naam die past bij de vernieuwde visie. De kwaliteit en effectiviteit van de producten die je gewend bent blijft dus volledig behouden.

 

De producten van Fuente

Ben je benieuwd naar het vernieuwde assortiment van Fuente Dutch Wellness? Wij krijgen het binnenkort online op onze website. Heb je vragen over Fuente, of ben je nieuwsgierig naar andere merken die we aanbieden? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Kuypersshop. Ons team staat klaar om je vragen te beantwoorden en je het gewenste advies te geven!

Fuente