Veelgestelde vragen


Verzend- en retourinformatie

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?
De logistieke partner van KuypersShop is DHL. Met behulp van hun diensten leveren bij u de fijnste beautyproducten!

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, wanneer u zich in het buitenland bevindt, kunt u gewoon een bestelling bij ons plaatsen. Het ingevoerde bezorgadres moet zich echter wel Nederland, België en Duitsland bevinden. 

Binnen hoe veel dagen krijg ik mijn bestelling thuis?
Als u op werkdagen voor 17.00u besteld, heeft u uw bestelling vaak de volgende dag al in huis. Wanneer uw bestelling na dit tijdstip is geplaatst, kan de bestelling helaas niet meer mee met de vervoerder en zal deze de eerstvolgende dag verzonden worden. 

Zijn de bezorg- en retourkosten gratis?
Bij bestellingen onder de € 35,- bedragen de verzendkosten in Nederland: € 4,95. Bestellingen worden GRATIS geleverd in Nederland vanaf € 35,-
Het verzendtarief voor België bij een bestelling onder de € 50,- bedraagt € 7,95.

Zowel de kosten als het risico van een retournering zijn voor eigen rekening. We raden aan om het verzendbewijs goed te bewaren. Betreft het een defect binnen de garantie, dan sturen wij je een retourlabel nadat het defect is gemeld. In dit soort gevallen vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij de kwestie correct voor u kunnen afhandelen.

 

Betaalinformatie

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U heeft de mogelijkheid om de betaling van uw bestelling te voldoen via iDEAL, PayPal, Apple Pay, Google Pay of creditcard.

Zijn er kortingsacties waar ik gebruik van kan maken?
Er verschijnen regelmatig nieuwe kortingscodes die u kunt inwisselen tijdens het betaalproces. Houd onze website en social media accounts goed in de gaten om op de hoogte te blijven van lopende kortingsacties! 

Is het mogelijk om mijn bestelling nog te annuleren na betaling?
Ja, dit is mogelijk. Echter zal de bestelling dagelijks om 15.00u reeds naar u worden verzonden. Bestellingen kunnen voor 15.00u gratis geannuleerd worden door contact op te nemen met de klantenservice. Annuleringen op een moment na verzending zijn niet mogelijk. Indien u alsnog afziet van uw bestelling, is het altijd mogelijk om uw bestelling te retourneren. 

 

Bestelinformatie

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, hiervoor is het niet verplicht om een account te hebben. Het is wel mogelijk om een account aan te maken om gemakkelijk en snel bestellingen te plaatsen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt u bestelling annuleren door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dit is de snelste manier om ons kantoor te bereiken, waardoor u meer kans heeft dat uw order op tijd wordt geannuleerd.